Aika kuluu kuin siivillä, melkein ollaan jo neljännellä viikolla astutuksesta ja meitsi poitsi ei huomaa mitään eroa itessäni. ruoka ei kyllä oo kauheesti maistunu. Mamman piti ruveta kokkailemaan mulle maukkaampaa evästä, kun omat nappulat ei oikein kelpaa, se keitti mulle hirvenlihaa ja sekotti sen nappuloihin ni rupeshan tuo alas menemään :) pakko yrittää syödä et pennut saavat ravintoa. Väsyneempi mä olen kuin aikasemmin ja välillä tuntuu ettei mikään asento tai paikka kelpaa.  Tossa vähän esimakua kuinka hyvyyden haluinen minä olen :) Mamma tunnustelee mun mahaa päivittäin ja on havainnut et mun tissit on kasvanu jonkin verran. Ens viikolla mennään näillä näkymin varmistamaan 100%:sesti et mulle tulee ne vauvat ja et siel mahassa on kaikki kondiksessa. Eli mennään ultraan, mä niiiiiiin paljon rakastan eläinlääkärissä käyntejä et mä hypin ilmaan ku kuulen sen päivän : / (en siis tykkää yhtään) 1288153.jpg
1288150.jpg1288153.jpg